Gräsklippare och fyrhjulingar

- Sköönt med långhelg. Har vant mig med att bara jobba 3 dagar i veckan och njuter för fullt av ledigheten.
Har varit med Sebbe och Joel och suttit på gräsklippare och fyrhjulingar på Jula idag. Ullis var också med men hon var inte lika impad som grabbarna var.

- Har hunnit med ett rep med bandet med...blev lite funderationer om vilka nya låtar vi ska spela.

- Tror att jag måste vattna blommorna...har inte gjort det sen mitten på Juli tror jag. Vi är inte direkt snälla mot våra växter, men dom verkar vara härdade, inte alltför många bruna blad...!!!
Funderar allvarligt på plastblommor !!!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

haha jadu plastblommor finns på jacks ;) haha ha en underbar kväll hörrni <3 /Kusin Lisa (hälsa grabbarna att jag älskar dem och att vi ses imorgon i stugan)

2008-08-14 @ 22:24:17
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0