Naturen är nära

- Igår så hände det en ganska rolig sak. Jag och grabbarna var ute och spelade lite med bandyklubborna när Sebastian plötsligt fick syn på en fågel som satt på gräsmattan. Vi gick närmare och det visade sig att det var en duvhök!!
Ganska läckert att få se en sån mitt bland alla lägenheter. Synd att jag inte hade systemkameran med mig. Men fick en bild på den när den flög iväg med mobilen. 

- Senare på eftermiddagen så åkte vi ner på matfesten. Vi gick omkring bland alla matstånd och helt plötsligt så dyker det upp en livs levande björn. En riktig bamsebjörn!!! Snacka om att man blev lite paff !!! För andra gången idag så förbannade jag mig själv för att jag inte hade kameran med mig. Fick återigen använda mig av mobilen.
Inte lika bra bilder men det är ju alltid något !!!

Duvhöken som flyger iväg....


Björnen på matfesten....

Kommentarer
Postat av: monica

Hur kunde du ta kort på bamsebjörnen när duvhöken flugit iväg med mobilen?:)

2008-08-26 @ 22:11:28
Postat av: Kena

Svar till Monica:

Jag skrek till den att det inte var nån duva och då släppte han den =)

2008-08-26 @ 22:50:18
Postat av: madde

har precis haft lektion idag om att man ALLTID ska bära med sej kameran. så nu har vi två veckors period - ständigt kameran med oss. ser han oss utan den, då är det illa ;) hehe..



allt bra annars ? kraaam

2008-08-27 @ 22:28:38
URL: http://kameralins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0