Seger...

- Idag så har det varit Torsdag för mig...och i morrn så har jag Fredag.
Jag älskar dessa 3-dagarsveckor. Man är ledig mer än man jobbar men har ändå gjort nog antal timmar =)
Solen har varit varm idag...lite för varm när man måste ha arbetskläder på sig....men det är bara att njuta så länge det varar...snart klagar jag nog på att det är sååå kallt ute!!!

- I kväll så har det spelats säsongens första derby mellan Luleå och AIK.
Var ju ganska väntat vilka som skulle ta hem segern. Mitt kära aik vann med 4-3 !!

Kommentarer
Postat av: madde

o för mej va de måndag, för jag va ledig igår haha :)



just det. så var det.. låter ju himla mysigt, diamantborrare.. hör så det klingar skratt



jaa de ska jag göra, de hälsar säkert så gott tillbaka. vi kanske ses om jag kommer upp v 44. hoppas !



kraam !

2008-08-12 @ 21:46:37
URL: http://kameralins.blogspot.com
Postat av: lisa

hejhej värdens bästa morbror ;] skanar er, hoppas vi ses snart. kanske ska fixa nya design snart. Kan du hjälpa mej med photoshop hur man laddare om du har tid? kram lisa hälsa mina älsklings grabbar och ullis :)

2008-08-12 @ 23:50:16
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0