En jul till

- Idag så åkte vi hem från Luleå och till ännu en julafton. Hemma hos Farmor och Farfar så fanns det gott om paket till barnen. Tyvärr så blev det ingen julmat idag utan en god fläskfilegryta med pressad potatis. Det var riktigt gott, fast jag hoppas att det blir en jultallrik i mogon =) Fick mig i alla fall lite dopp i gryta och några skinkskivor.

- Sebastian och Joel är jätteglada och nöjda med alla klappar som dom fått av tomten. Tror redan att dom längtar till nästa jul.

- Som vanlig så blir det lite bilder.....


Joel ska åka bob

Sebastian ska åka skridskor

Flygande ufo....tungan rätt i munnen!!

Kommentarer
Postat av: lina

Yey, skicka ner dom till oss :D mina små änglar, dom är ju hur mysiga som helst!

2008-12-27 @ 12:40:24
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/
Postat av: Lisa

AH :D har du det? :) Gud vad du fixar oxh ställer upp herrn! Vet itne hur jag ska tacka dej!! hum (?) får dundera ut nått ;]



Kram lisa

2008-12-27 @ 22:29:47
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0