Halloj

- Då var man tillbaka i bloggvärlden igen.
Vad har då hänt sen sist....jo....Grabbarna är friska igen. Sköönt.
Jag har hunnit med att tvätta bilen...och hjälpt farsan med att tvätta sin bil.
Har varit bergare och bogserat en kompis bil...2 ggr på två dar....han ringer nog snart igen och säger att bilen stannat.
Vi har köpt en julgran....och klätt en julgran. Varför vänta med det...julen är ändå så kort.
Just det....har ju tagit tag i en sak och det är min träning.
Springer numera på ett löpband varje dag. Får se hur länge det håller i sig...man brukar ju vara duktig i början och sen blir man sitt vanliga slöa jag igen. =)
Fast jag känner mig ganska motiverad att träna just nu.

Så här såg jag ut efter att Sebastian och Joel utsatt mig för en klistermärkesattack.

 

Kommentarer
Postat av: madde

åh så mysigt. jag ska också klä granen snart, jag tog med min hit till skolan ;) det är ett måste. igår bakade jag i alla fall fudge, mums...



gött, vart fick du din motivation ? jag finner den inte. jag har min nackträning o sen börjar vi med promenader osånt.. men här är det så halt i backarna :p så man drar sej... jag ska nog ta en bild på de mål man vill uppnå så ser man det varje dag :D hälsa ! kramar

2008-12-03 @ 12:49:51
URL: http://kameralins.blogspot.com
Postat av: madde

förresten, AS NICE blogg du har fått till ;)

2008-12-03 @ 12:50:20
URL: http://kameralins.blogspot.com
Postat av: Robinjo

Snygg bloggen blev, den är riktigt metal /,,/

2008-12-03 @ 15:51:49
URL: http://robinjohanssonarnste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipset kära morbror, och villken underbar ny deisgn!!! Ville bara seja att ja älskar dej :)



Pusshej lisa

2008-12-03 @ 18:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0