Paltmiddag = paltkoma

- Idag så blev det en härlig dag.
Shoppade klart dom sista julklapparna och drog sedan ner på paltmiddag hos Gunnar och Febe.
Gott gott gott är det. Jag tryckte i mig 3 st...fast jag var mätt redan på andra.
Sen så var man där...i paltkomans underbara värld, man baras sitter dör och är proppmätt. Hjärnan tar liksom en paus och blir ett med palten i magen...=)

Sebastian och Joel hade hur kul som helst med farmor och farfar och alla tre fastrar + kusiner som är på besök.

- I morgon så drar vi upp till Luleå och firar jul. Ska bli kul att träffa alla där uppe.

- Slänger in en bild på Sebbe som håller kusin Lina (stor-mörten) fullt sysselsatt !!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha , aa fattar inte vad hon menar? Frågade hennes syster om hon kunnde ändra en sak på min deisgn - hon hade gjort min förr :o

2008-12-22 @ 21:47:00
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: lina

Hahaha, va ful jag är :D men I like it, min lilla Sebiiiibi! <3

2008-12-26 @ 21:31:51
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0