Snart jul

- Tillbaka igen efter en liten bloggtorka....har haft så otroligt mycket att göra...eller så är det för att jag lirat poker på nätet.

Nåja...detta är lite av det som har hänt sen sist....!!

- Vi har hunnit med att fira farsans födelsedag. Grattis.
- Haft lucia på dagis.
- Ingen klarhet med nya jobbet som jag trodde att jag skulle få. Tar nya tag efter nyår.
- Spelat första innebandymatchen på över 2 år. Vi vann med 6-4 och jag lyckades med att göra 3 !!!! mål =)
- Krockat med bilen. Råkade backa in i en bil som stod parkerad här på gården. Jäkla klantigt av mig....
- Varit och spelat på en ny klubb här i stan som heter knocks. Riktigt kul!!

- Idag så har vi haft en härlig dag i pulkbacken. Man blir som barn på nytt när man får åka nedför en backe =)

- Så här såg våran härliga vinterdag ut....





...och en bild på våra små tomtenissar när dom hade luciafest på dagis...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej kära Morbror!

Det var kul när vi var i snö backen, för jag fick låna er nikon d80 <3 (a) det är sååå kul!



Ha en underbar jul nu i luleå!

Krrrraaammmmaarrrr Lisa!

2008-12-22 @ 19:56:08
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0