Bra slut på en bra dag...

- Idag så har jag varit och skrivit in mig på AF. Trodde att dom hade börjat med hårda tag nu, men det var precis som förr. Man får sköta/klara sig själv och kan inte räkna med något från dom. Inget nytt där med andra ord.

- Har just nu avnjutit en underbar hockeymatch mellan Modo och Skellefteå AIK.
Det blev AIK seger med 6-0....ganska, ganska så nice!!!

- I morse så började mitt alarm på mobilen att ringa kl 05:15. Hade helt glömt bort att stänga av det, men nu är det åtgärdat.


Kommentarer
Postat av: lina

min ringde också 05:15 =( fast jag snoozade lite hihi

2008-11-18 @ 20:24:09
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mrhhrrm, igår hade jag ställt min klocka på 6.30 men jag vaknade 8.00 =O En halvtimme efter att jag skulle börjat jobba !! Lite panik blev det =)

Jo just det, lycka till på arbetsförmedlingen *??

2008-11-18 @ 22:52:35
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0