Lyckad helg...

- Det var en lyckad helg i Piteå, partaj nästan hela dagen.
Ulrika och Marielle åkte in till Piteå och shoppade och jag och Andreas roade oss på äventyrsbadet.
Jag undrar vem som hade roligast....tror att det var vi grabbar, för shopping har ju aldrig varit direkt kul. Eller hur !!!

- Showen stormen var tyvärr ingen höjdare.  Jag vet  inte, kanske är man inte nog insatt i  teatervärldens  underliga  "twisting and turnings" .  Fattade faktiskt inte mycket av  den och jag var nog inte ensam om det.

- På kvällen blev det mat och dans....jepp...dans. Ännu en ev mina favoritsysselsättningar....!!
Jag och Ullis dansade så att nu har hon träningsvärk..=)
Sade till henne igår att det var tur att ingen av mina hårdrockspolare såg vad jag gjorde på dansgolvet., för det var allsång och det värsta var att jag kunde till och med en textrad här och där !!!!

- Nånting hände igår under badet tror jag. Det knäppte till i min handled när jag skulle ta fart i en av vattenrutchbanorna.
Kände inget av det på hela kvällen....man var ju lixom i ett litet bedövat tillstånd, men idag så är det betydligt värre.
Måste nog åka till nån läkare i morrn och kolla upp det....eller så kör man den vanliga stilen...det blir säkert bättre om några dagar....fast det känns som om nåt kan vara lite snett och vint inne i handleden.
Nåja...lite pain får man tåla när man har haft en så rolig helg.


min stukade handled och dom som underhöll på kvällen...=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska göra den på höger arm =)

2008-11-23 @ 22:48:07
URL: http://robinjohanssonarnste.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Jo, om jag hinner haha!

Ojsan, ser att du stukat handleden.. Skickligt skickligt ;-)

2008-11-24 @ 08:04:08
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0