Åter igen

- Hallå igen kära läsare.
Det blev ett litet uppehåll i allt bloggande ett tag, men nu är jag tillbaka igen.
I helgen så har vi haft främmande.
Göran, Christina och Robin har varit här och hälsat på.
Det var riktigt trevligt.
Jag och Robin var och kollade på rock weekend on tour.
Dead by april och Mustasch var riktigt bra.
Goda öl och trevligt sällskap. Kan inte bli bättre.
Du är välkommen att göra om det Robin =)

- Vi är klara i studion nu....tror jag. Får se när låtarna kommer ut på hemsidan.

- Idag så har jag jobbat min första dag....eller min första halva dag.
Jobbar halvtid fram till juni. Känns lite lustigt att bara jobba 4 timmar, men det är ju bättre än inget.

Vi hörs snart igen.
//k

Kommentarer
Postat av: Robin

Härligt att du tycker de, Jo rå he gör jag gärna! =D

2009-04-28 @ 15:44:09
URL: http://robinjohanssonarnste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0