efter midnatt

- Nu blev det ett sent inlägg....igen. Kommer nog inte att bli så många fler sena när jag börjat att jobba.
Då blir det ju lite ordning på dygnsrytmen.
Fast jag har ju alltid varit en nattuggla.

- Idag så har jag återigen varit i studion. NU!!! är allt inspelat och vi ska börja mixa i morgon.
Tar väl kanske 2-3 dagar innan det är klart.
Trots att det här bara är en demo så tar det ändå tid innan allt blir klart.

- Vi fick främmande idag.
Min fd arbetskompis Ante var här och hälsade på.
Marre, nora och wilmer (eller wimler som joel säger) var också med.
Det blev mat från Dallas. Pizza, hamburgare och tacotallrik. Gott.
När dom åkte hem och barnen somnat så tog jag mig en prommenad.
Landade hemma hos Jonas och fick mig en kopp kaffe.

- Var en sväng i garaget och provade att starta Ullis moppe. Har haft den på laddning hela dan och den startade utan problem så ni kan hon börja köra igen.

- Har suttit och lekt lite med en låt vid datorn ikväll. Heavens on fire med Kiss ska få en liten makeover....av det hårdare slaget.

Hoppas att ni alla haft en god natt.
//k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0