Kalas hela dan

- Idag så har jag och grabbarna varit på barnkalas. En dagiskompis fyllde 4 år och det var mist sagt full fart med alla barnen. Mest livat blev det när dom frågade om dom ville gå på skattjakt. Då trodde jag att taket skulle lyfta.

- Efter det så blev det tårta hemma. Ulrika fyller år idag.
Bloggfamiljen Olsson/Marklund dvs. Monica, Lisa och Elin var här och hälsade på.
Man ska ju inte prata om en kvinnas ålder men jag kan ju säga så här, hon är 2 år yngre än jag och jag fyller 36 =)
Grattis gumman!!!

- Har varit och repat en sväng med bandet.
Tog ut 2 nya låtar. The wickerman och Stranger in an strange land, båda mer Iron Maiden.
Alltid kul att plocka lite nya hits!!

- Jobbet igår flöt på bättre än väntat. Jag har ju varit borta från färgbranchen ett tag men kom snabbt in i det.
Ska bli kul att komma igång och jobba igen.

Ha en underbart trevlig kväll!!
//k

Kommentarer
Postat av: Monkan

Tack för kaffe o go´fika. Riktigt smarrigt!!!

Förresten...nog skulle ni ta och rocka upp en princelåt på eran repertoar...de skulle bli succé :)

2009-04-19 @ 23:28:00
Postat av: Madde

oh, ett stoort för sent grattis från mej såklart ! :) hoppas allt är kanon där uppe. kramar

2009-04-20 @ 11:17:04
URL: http://kameralins.blogspot.com
Postat av: elinL

frågestund på min blogg =)

2009-04-20 @ 19:03:16
URL: http://eleppiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0