Kombihallen

- Idag så har vi varit uppe på ishallen/kombihallen med grabbarna.
Dom hade tagit bort isen så vi gick ner och kollade läget lite.
Ganska häftigt att stå där, allt känns så stort. Kan bara tänka mig hur känns när det är fullsatt och hallen kokar.
Sebbe vill verkligen spela hockey när han blir stor...och jag ska inte hindra honom.

- Efter det så gick vi ner till friidrottshallen.
Båda grabbarna gav järnet och sprang runt och hoppade på madrasserna.
Joel fick nog sin första förälskelse idag. Det var en tjej som var där och tränade och Joel höll sig hela tiden i närheten och höll koll på vart hon var.
Innan vi skulle åka så frågade jag om han ville prata med henne och det ville han.
Han sa Hej och hon sa hej tillbaka och log.
Joel sken med hela ansiktet och pladdrade om att - "hon sadede hej till mig".

- Ikväll så har vi haft mysigt och kollat lite film.
Barnen somnade tidigare än vanligt. Kan ju bero på allt springande idag.

- I morrn så ska jag jobba på Flugger Färg.

//k

Kommentarer
Postat av: Gunnar olsson

Du kan väl inte börja ragga flickor till killarna.

låt dom söka och välja själva snart nog kommer dom

hem med brudar. Häls, pappa

2009-04-18 @ 11:53:30
Postat av: Robin

Klart Sebben ska bli hockey spelare, och börja spela för Luleå ;)

2009-04-18 @ 20:08:16
URL: http://robinjohanssonarnste.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Haha, ha kollat genom era hakkas bilder, ni måste haft mer än roligt? Åh, det ser så härligt ut! Speciellt när ni springer i ljupsnön och jag ser att sebbe vinner! Duktigt!



Ha, ha! Vi ses imorgon när Ullis fyller år!

Kramar!

2009-04-18 @ 23:08:13
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0