Musikcafe

- Idag så har vi varit på musikcafe.
Det var Elins (systerdotter) klass som hade ordnat allt.
Först fick vi höra 3 låtar som dom hade repat in och sen så blev det fika i matsalen.
Dom var så duktiga och fikat som dom bakat själv var riktigt gott. Kul var det och ett bra initiativ
att få in lite extra stålar till klasskassan!!

- Jag har varit och tränat innebandy ikväll.
Det blev 1,5 timma och nu känner man sig lite mör i kroppen.
Har en liten sträckning i baksidan på låret som gör sig påmind ibland.
Man kanske håller på att bli för gammal för den sporten...men det är ju så förbaskat kul!!!

- I morrn så blir det nog en välbehövlig biltvätt!!

- Nu ska jag ta och svara på alla kommetarer som jag har fått.....går ju ganska snabbt...jag får ju inga =)

//k

Kommentarer
Postat av: L I S A

Ja, gör du det... vad roligt! ;)

Jadu, det har jag inte tänkt på, har jag skrivit det mycket eller?! Ha, ha.

2009-04-03 @ 14:10:06
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: L I S A

Alltså nu blir jag värsta ledsen, tycker typ synd om dig, '' Nu ska jag ta och svara på alla kommetarer som jag har fått.....går ju ganska snabbt...jag får ju inga =)'' Alltså wäää :/



Nu komme rjag säkert sitta här och skicka massor fniss

2009-04-03 @ 14:11:50
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: monkan

Det var kul att ni kom igår. Det blev ett tillskott på 2400 kr, å de e ju inte fy skam!

Jag vill oxå tvätta bilen, eller måste rättare sagt.



Det är ju faktiskt lite snyftigt när du skriver så där....måste nog kommentera oftare.

2009-04-03 @ 16:29:17
Postat av: lina

haha men du då! inte är du för gammal för det :)

2009-04-04 @ 12:30:07
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0