Skön fredag

- Idag så har vi inte hittat på så mycket.
Theres var här och hälsade på en sväng på förmiddagen.
Hon och Ullis gick på myntet och fikade medans jag råkade ta en tupplur med barnen.
Det har varit så trist väder här idag så vi blev kvar inomhus hela dagen.
Är ganska skönt ibland, men i morrn måste vi nog ut så killarna får springa av sig lite.
Mat från korvgubben blev det idag...gott gott gott !!

- Ikväll så har det mest blivigt soffan.
Kollade SM-final hockeyn på tv och sen en prommenad.

- Ingen biltvätt blev det heller....

- En kul grej hände idag.
Efter ett samtal med farsan så ville han att jag skulle lära honom att skicka mms med mobilen.
Jag sa att det klarar han lätt av. Bara ta en bild och sen trycka på skicka.
*plingplong* tog inte lång tid innan jag fick en bild på morsan i min mobil.....undrens tid är inte förbi =)

//k

Kommentarer
Postat av: Monkan

Imponerande! Han lär sig fort ibland farsgubben :)

2009-04-04 @ 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0