Äntligen torsdag

- I en hel vecka så har jag fått frågan.
Pappa....är det torsdag idag? Varje dag har jag svarat....nej, inte idag.
Men så i morse så kom det ett annat svar......ja....det är torsdag idag.
När vi hämtade dom på dagis så väntade dom på oss ute vid staketet.
- Ska vi på hockey nu? Ropade dom när vi kom.

- Vi åkte upp ganska tidigt för att kolla runt lite innan vi satte oss.
Det var ganska spännande att kolla på alla barn som var ute och
åkte innan träningen satte igång.

- När ismaskinen kom ut så var det ju hur häftigt som helst.
Vågen började rulla i ishallen och alla klappade med.
Större leenden på barnen har jag nästan aldrig sett =)
Hallen släcktes ned och spelarna presenterades en och en till musik.
Vi stannade inte och kollade på själva träningen så länge utan gick ut ur hallen.
Där fanns ju det roligaste på hela dan. SNÖ!!!
Frågade barnen om dom hade haft kul idag.....
Själklart så var det snön som var dagens höjdpunkt och inte hockeyn =)

- 4.500 personer var på plats....äntligen drar det igång igen!!!

//K
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag veet, dampade loss, mina fina humörstämmningar skrev det, itne jag själv! ;)

2009-08-06 @ 22:25:24
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: monica

Vilka fina supportrar, vad månde bliva?

Som sagt...nu drar det igång. Hur tror du det går för de svart-gula i år?

/M

2009-08-06 @ 23:34:16
Postat av: Kenneth

Det blir ju självklart sm-guld!!

2009-08-06 @ 23:38:42
Postat av: Lisa

Haha, om det är mer träning ring mej, ska för tusan inviga mitt hockey liv innan jag är fyller fjortis ;) haha.

2009-08-06 @ 23:47:39
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: larzza

jag kan tänka mej att det var ganska likt getingarna på balkongen dom snurrade runt runt och ingen visste vars dom skulle nä ge dom lite hårspray .

2009-08-07 @ 19:36:06
Postat av: TessaL

Stackars hjärntvättade barn! Luleå Hockey ska det ju va! ;-)

2009-08-07 @ 22:46:44
Postat av: larzza

härligt vi blir fler å fler lule fans är vi allihopa

2009-08-08 @ 22:38:58
Postat av: Robin

Lycka till i år ;)

2009-08-09 @ 17:04:29
URL: http://robinjohanssonarnste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0