Dålig kondition

- Idag så har jag lite träningsverk i högeraxeln. Det blev en hel del tennis framför tv:n igårkväll.
Det går bara inte att sluta när man väl är igång.

- Efter jobbet så gick jag och killarna ut och lekte.
Jonas ungar var också ute så dom lekte tillsammans.
Det slutade med att jag skulle jaga dom och sen killa den som jag fick fast.
Snabba rackare det där och jag märker att min kondis inte är vad den borde vara =)

- Ikväll så har jag varit ute på en prommenad. Håller ju fortfarande på med mina 10.000 steg/dag.

- Bara 3 dagar kvar nu......

//K

Kommentarer
Postat av: Monica

Du kan ju hänga me på mina powerwalks - de ger kondis :)

2009-08-03 @ 23:43:30
Postat av: Monica

Tar gärna en match, visst har du försäkrat TV:n?

Ja menar, det måste ju bli ännu värre när bilden är stor.

2009-08-03 @ 23:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0