Förlängt

- Hej och hallå.
I helgen så har det varit otroligt lugnt.
Jag jobbade igår, och idag så har vi varit uppe på solbacken
och shoppat lite. Blev mest mat och lite saker till Joels kalas
som vi ska ha till helgen.

- Det var meningen att jag skulle börja jobba halvtid
igen på måndag, men fick förlängt en månad till och
det känns ju bra.

- Jag tror att jag har en förkyling på g.
I morse när jag vaknade så var jag alldeles
tjock i halsen, och har kännt min lite "halvhängig"
hela dan....men men....det bryter nog inte ut nåt.
Brukar ju sällan vara sjuk......

//K

Kommentarer
Postat av: lina

jag vill ju va där när mini-mörten fyller år :( wäwä.. krya på dig! <3

2009-09-01 @ 00:34:49
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0