goda grannar

- Då var man tillbaka i vardagen igen efter helgens bravader.
Kände mig lite seg igår efter allt bärande och lite och oskön sömn.
Det tar på att vara "rockstjärna"!!

- Idag så har jag lekt med grabbarna efter jobbet.
Det blev lite fotboll och en tur till vattenfallet och bubbel.
Bubbel är en stenfontän som sprutar upp en liten liten stråle och om man håller för
hålet så sprutar den högre.....och det är minsan kul!! =)

- Jag har tagit ut en låt som min kompis Jonas ska sjunga på sin systerdotters dop
nere i stockholm. Har varit och lärt honom låten på gitarr.
Stjärna som är din med Thåström ska han sjunga.

- Idag hände det en kul grej.
När vi kom in efter leken med killarna så hängde det en påse på dörrhantaget.
Det var nybakat bröd i den.
Det fanns med en lapp som löd....
"Till kvällsfikat från grannen på taket"
Det var hur gott som helst....och en oväntad gåva från grannen ovanför =)

//K

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad gulliga grannar som är så vänlig mot en rockstjärna med familj.

Kram

2009-08-10 @ 23:46:14
Postat av: Jenny

Sådana grannar vill jag oxå ha...!!!

2009-08-11 @ 08:00:58
URL: http://jenjofoto.blogg.se/
Postat av: Monica

Jaså, du har upptäckt mig nu :)

De är bara att kommentera. Nu är jag på G!

2009-08-11 @ 21:50:13
Postat av: Anonym

härligt med grannar

2009-08-15 @ 07:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0