Hemma igen

- Nu är vi tillbaka igen efter en helg i stugan. Det var riktigt härligt att vara där och bara mysa
med morsan, farsan, faster Eira, monica, lisa och elin....och sebbe och joel förstås.
Jag gjorde pilbågar åt ungarna så det har varit jakt i helgen. Riktigt kul att se sebastian
träna på att skjuta.
Idag så var jag, monica och lisa ute och fiskade och abborrarna var helt vilda.
Dom högg hela tiden och det var riktigt kul!!

- Ikväll så har jag gått en prommenad....i regnet.
Det var riktigt skönt. Gjorde inte så mycket att man blev blöt.
Hann hem lagom till 100-meters finalen.
Bolt vann på nytt världsrekord. 9.58. Helt otroligt att nån kan springa så fort.

- En rättelse.....
Matchen mellan AIK och luleå är inte föränn nästa helg...i inte i helgen som jag trodde.

- Nu blir det jobb i 6 dagar igen.

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0