konstpauser

- Jag gjorde mitt val och gick ut och gick. Det var riktigt skönt ute...och nu känner man sig
lite nyttig.

- Har varit och spelat musik idag. Sista träningen inför helgens spelning.
Det är en 40-års fest så man vet ju inte vad det kommer att vara för folk där.
Fast hårdrock gillar ju alla så det blir nog inga problem =)

- Nu längtar killarna till torsdag.
Dom har frågat varje dag om det är torsdag idag.
Sa till sebastian att det är först om 2 dagar.
Han sa....men då är det ju inte så länge kvar.
Jag hinner ju bara sova 2 gånger...och så log han med hela ansiktet!!

- Är sugen på att köpa en videokamera...och kommer nog att göra det i veckan
om det dyker upp nån som verkar bra...och för rätt pris.

- Ni som läser min blogg märker att jag ofta använder mig av punkter mitt i meningarna.
Såna här..... Det är en såkallad konstpaus. Och när man läser mina inlägg så är det
meningen att man ska ta en paus och hämta andan........för att sen fortsätta läsa.

//K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart att du förtydligar....förstår bättre då :)

Undrar vem som längtar mest till torsdag.....??? (tre frågetecken = förstärkt ironisk fråga)

Undrar verkligen om alla verkligen gillar hårdrock....???

Kram Monica

2009-08-04 @ 23:30:37
Postat av: Jocke

Ah, tack! Äntligen en annan människa som har förstått det där med punkterna/konstpausen... :D

2009-08-07 @ 18:46:48
URL: http://makimachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0