Nedräkning....bara 4 dagar kvar

- Hej igen!!
Det råkade bli ett litet uppehåll sen senast.
Få se....jo.
Jag fyllde ju år förra veckan. Vi åkte upp till stugan på fredag och där så var det fullt hus.
Mina föräldrar var där lixom min syster och hennes man från stockholm, samt syster och två barn från
skellefteå. Det var en mycket trevlig helg....och som alltid den här sommaren så går helgerna för fort.
(och som alltid är det skitväder när jag är ledig.....)
Kändes som att vi bara hann fram och sen skulle vi åka hem igen.
- Veckan som gick har det mest varit jobb, men har även hunnit med lite fiske i älven,
Det finns hur mycket fisk som helst men dom vill inte nappa. För varmt i vattnet.

- Idag så har vi varit ute och lekt hela dagen.
Först så var vi vid svandammen och matade fåglarna.
Alltid lika spännande =)
Sen efter lunchen så åkte jag och ungarna till en lekpark i närheten.
Där träffade dom en dagiskompis så det var full fart hela tiden.

- Jag är precis hemkommen efter en repning med bandet...och en snabb fisketur.

- I veckan händer det spännande saker må ni tro.
Skellefteå AIK går på is på torsdag så då ska vi dit och kolla.
Brukar ju vara mycket folk och hålligång så grabbarna är sugna....och så även jag.

- Nu ska jag ta och spela lite på vårat Nintendo Wii som vi köpte förra veckan....=)

- Vi hörs snart igen.
//K


Kommentarer
Postat av: Elin - Blogg om mitt liv i bilder

Jaa, jag hoppas det går bort! Haha

2009-08-02 @ 22:43:12
URL: http://elinsfotoliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oooh sa till mamma att jag vill se hockey snart! Vi får väll se, Torsdag vaa? :) Vore nice, inte varit påd t förr.

2009-08-02 @ 22:58:47
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Monica

Vad skojsigt ni har haft det! Lekparker är kul!

Hur långt har du kommit i boxning?

/M

2009-08-02 @ 23:44:31
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Svar till Monica.

- Har inte hunnit med så mycket boxning.

Har mest blivit tennis....men boxning ska det

bli. Du får gärna komma upp och ta en match =)

Måste nog ställa nånting för tv:n bara...så att du inte slår hål i den =)

2009-08-03 @ 00:54:33
URL: http://kenasblandning.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ska kolla då om jag har tid, vore häftigt! Är det en stor match, för du gör värsta nedrökningarns osv? =)

2009-08-03 @ 10:51:37
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: larzza

härligt kommer å tar en match då tillfälle ges

2009-08-03 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0