Hårt hörn, mjukt huvud

- Idag så har det inte hänt så mycket. Barnen fick vara hemma från dagis eftersom dom fortfarande är lite hängiga, Tror inte att dom har feber. Dom blir nog hemma i morrn med.

- Inte hänt så mycket, det har det ju visst,,,men kanske inte så mycket av värde.
Jag var ute och skottade av husvagnen med god hjälp av Gunnar och Sebastian.
Efter det så drog vi till Ica Maxi och handlade, blev en ny lampa till vardagsrummet och 2 nya spadar till grabbarna.

- Ulrika begav sig ut på en prommenad, men jag var tvungen att ringa tillbaka henne. Jag skulle ta upp en sak från golvet i sovrummet när jag dunkade huvudet rakt i hörnet på en lackhylla. Jag blev golvad och benen bara vek sig. Sittandes i sovrummet så märkte jag att jag slagit hål i skallen. Ringde ullis så hon fick komma och kolla om det var djupt...men det var det inte som tur var. Ont gjorde det i alla fall....

- På tal om ont så har jag raka motsatsen i vänstefoten....jag har tappat känseln på utsidan av foten. Väldigt läbbigt.
Säkert nån nerv som kommit i kläm eller gått av....nåja...det blir nog säkert bra....!!!

- Nu blir det en kaffe och sen ska jag ringa syter Monica och höra om hon vill ha hjälp med sin dator ikväll, det var visst nåt virus i den.....!!!!

Ha en underbar kväll.

//k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0