Hej igen.

- Hallå igen. Jag vet att uppdateringen här på bloggen har varit lite si och så sista tiden, men jag har haft fullt upp med annat.....eller...nä det har jag inte haft men vill inte skriva när jag inte har nåt att skriva om. Jag är ju inte direkt killen som fotar mig själv och lägger ut dagens outfit som så många andra gör. Skulle jag göra det så skulle ni tänka....Har han inga andra kläder....samma svarta kalsonger vecka efter vecka....!!! Det är ju inte så spännande.

- Faktiskt då har jag haft lite annat för mig. Har suttit och spelat in musik. Lisas låt som jag hjälpt till med är nu klar. Fattas bara att hon kommer hit och sjunger lite. Joel och Sebbe diggar den och det är ju kul =)
Av bara farten så började jag på en egen låt. En aning hårdare än lisas...!!
Det har även blivit en hel del poker, man kan lätt slå ihäl några timmar vid pokerbordet.
Ibland så vinner man och ibland så torskar man. Igår så hade jag turen på min sida och vann lite. Inga stora summor, spelar ju bara för att det är kul och kommer aldrig att bli rik på det.

- Jag har varit ute på en prommenad ikväll. Gäller att passa på när det bara är - 17. Nästan sommar ju.
Ganska skönt bara man klär sig ordentligt.

- Nä...nu är det nog för ikväll.
//K

Kommentarer
Postat av: madde

haha men dina andra bilder är vackra och säger mycket. du vet väl att det är som små sakerna i vargaden man ska ta vara på ;) meeeer bilder !! :p



gött o vinna lite pengar, lite är bättre än inget.

härligt med massa minus, här kan det aldrig bestämma sej om det ska va minus eller plus känns de som så de blir bara obehagligt ute tillslut..

kram på er

2009-02-19 @ 08:35:39
URL: http://kameralins.blogspot.com
Postat av: Lisa

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MORBROR!

Hoppas dom orden räcker.. ;)

2009-02-19 @ 15:59:37
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-19 @ 20:07:51
Postat av: lina

Hahahaha "Jag är ju inte direkt killen som fotar mig själv och lägger ut dagens outfit", du är sjuk :D

jag saknar er!



lyssnade på excellence häromdagen haha "I know you better clean up your ass".. nu hör jag ju att dom faktiskt sjunger ACT

2009-02-20 @ 01:51:13
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0