Kalas

- Idag så har vi haft kalas för Sebastian. Han ville ha ett piratparty, men själv så skulle han inte vara utklädd.
Det har blivigt mycke fika och många koppar kaffe, som det brukar bli när det är kalas. Fast man har proppat i sig hela dan så är man ändå sötsugen...märkligt!!
Lisa provade sjunga in sin låt som jag gjort musik till. Tror att hon blev nöjd =)

- Har suttit och kollar lite hockey ikväll. Blev en skön seger med 3-2 borta mot HV. Jag gjorde inga ritualer idag....och då vann dom igen....kanske blir min nya ritual då...att inte göra nånting.

- Ikväll så ska det visst kollas på melodifestivalen på tv. Är ju inte så jätteintresserad men man kanske måste kolla när det går i mitt andra hem. Skellefteå Kraft Arena. Före dom byggde om hallen så kallade Lasse Anrell på Aftonbladet våran ishall för knarkarkvart....lite onödigt vetande!!

- Bilder från kalaset och dagen kommer ikväll eller i morrn.

Ha det gott.
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0