Bambi på hal is

- Idag så var det äntligen dag för nästa stora steg i Sebastians liv. Han fick prova sina nya skridskor!!
Det var väl inte direkt mycket till åkning, men nu har han i alla fall provat och han tyckte att det var kul.
Han sa att när han blir stor så ska han bli jätteduktig på att åka =)
Efter den korta åkningen så blev det spel med klubba och boll....utan skridskor.
Blir nog kanske hockeykillar av dom till slut !!!

Ikväll så har jag varit och kopplat ihop en ny ljudanläggning till bandet.
Vi ska prova spela på det i morrn för första gången. Ska bli kul. Vi har en spelning den 17 jan så då är det nog ganska bra att ha testat grejjorna. I morrn så får vi hjälp av en riktigt duktig ljudtekniker som även hjälpt oss på våra spelningar.

Här kommer lite bilder från dagens åkning.

//k

  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Hihi tack. Jag hoppas jag kan lägga ut bilder på dom efterosm att jag märker bilderna nogrant ;D Och sen har du ju haft en aning kyusin bilder ud me ;) Saknar ER!



Haha pkte också skridskor idag, och sööööög. hihi jag o sebbe kan starta en klubb. men han verkade vara så duktigt!

2009-01-10 @ 15:35:14
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Robin

JO det blev skita bra =) tack tack

2009-01-10 @ 15:44:19
URL: http://robinjohanssonarnste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0