Bowling

- Idag så var vi och hämtade vår nya tv. Farsan kom hit och hjälpte mig att få upp den i lägenheten.
I affärn så tyckte jag att den inte var så värst stor, men nu när man har den här så är den ganska....ganska så stooor !! Hur underbart som helst =)

- Ikväll så ska jag och bowla med Peter som jag är kontaktperson åt.
Snackade med kommunen idag och dom undrade om jag ville vara kontaktperson åt ytterligare en person.
Får se hur det blir med det. Ska ta mig en rejäl funderare!!

- Nä....ska väl sätta mig och zappa eller nåt =)

//k


Kommentarer
Postat av: Lasse

Vi skafade en 42-tummare för något år sedan... Ok, man är 45 men fan vad fort man vande sig vid det och nu är den liten liten så liten och på affärn står en 63-tummare så där lagom retfullt och bara är...



Vill ha...

2009-01-14 @ 19:33:27
URL: http://battrehockey.wordpress.com/
Postat av: Monkan

Klart du ska vara kontaktperson åt fler! Kanske god man åt ensamkommande flyktingbarn?

2009-01-14 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0