Feber

- Idag så har jag och Joel varit hemma och tagit det lugnt. Han hade 39 grader i morse när vi kollade.
Ulrika och Sebbe tog bussen in till stan och var på bibblan och leksaksaffären. Dom verkar ha haft det jättekul.

-Ikväll så har Sebastian fått sitt hår klippt. Bilder på det kommer. Mitt photoshop la just av så jag måste installera ett nytt.

- Snart så är det hockeytorsdag och match mot Brynäs. Seger ikväll blir det !!!
Efter det så ska jag och träna innebandy. Har lurat med mig Jonas ikväll. Hoppas att han kommer att ha träningsverk i morrn...=)

//k

Kommentarer
Postat av: Lisa

Uchan puchan då, hoppas ni kryar på er! <3

2009-01-29 @ 20:20:13
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0