kaffedag

- Idag så har det inte hänt så mycket. Var och lämmnade av barnen på dagis och åkte förbi Rickard och surrade lite över en kopp kaffe. Jonas och hans barn har varit här och hälsat på. Mera kaffe....tror att jag druckit 8 koppar idag....så mycket brukar jag inte dricka....blir nog en till sen.....mmmm gott =)
Nu ligger Sebbe o Joel i sängen och kollar film och jag har inte den blekaste aning om vad jag/vi ska hitta på ikväll. Skulle behöva bära ner lite saker i förrådet....det blir nog det som blir kvällens höjdpunkt =)
Just ja...idrottsgala är ju på tv ikväll.....kanske får man titta lite på det....fast jag är inte så imponerad av dom där galorna. Mest en massa inbördes beundran känns det som.

ha en underbar måndagkväll
//k

Kommentarer
Postat av: madde

tur att massa kaffe hjälper mot demens haha :D S

ha de så gott. kram

2009-01-19 @ 21:57:44
URL: http://kameralins.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hej! Vad synd att du itne kan köpa ett macro objektiv till mej, riktigt synd! Men dte blir bra med lampor med såklart :)

2009-01-20 @ 19:01:36
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0