ljus i mörkret...

- Idag så har det varit en ganska lugn...men kall dag här uppe. Jag hade -19 i bilen nu för en stund sen.
Jag var tvungen att bogsera igång Jonas bil för den ville inte starta. Tur att man har garag.
Vi har hunnit med en sväng på Ica Maxi, Cafe Myntet, och ett rep med bandet.
Ikväll så har jag kollat på hockey. Det blev en svidande förlust mot Djurgården.
Sebbe satt här i soffan och tittade lite med mig...han sa att han hejjade på Djurgården.
Mitt hjärta brast nästan....!!!!
Nu är det 3 (!!!) raka torsk igen. Det måste bli en vändning !!!

- Tänder ikväll det här ljuset för AIK så att vi börjar vinna igen =)

Kommentarer
Postat av: lina

Jag saknar eeeeeer!! Kom och hälsa på då, vi sitter i nya lägenheten nu :D <3

2009-01-16 @ 00:55:57
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0