Mig lurar ni inte

- Idag så har vi varit och köpt en extern hårddisk till datorn. Blir perfekt att lägga över alla foton, musik och filmer.
Båda datorerna har varit proppfulla!!!
I övrigt så har det varit en ganska lugn dag. Ringde och hörde mig för om lite jobb, men föga överasskande så var svaret att det var stendött!!!!
Jonas och Olivia har varit här och hälsat på....samtidigt så var det en bokförsäljerska från Bertmark här och skulle lura på oss böcker för flera tusen. Hon fick ett artigt men bestämt nej tack !!!

- Nu sitter jag här i soffan och kollar på hockey och lirar en pokerturnering.....händer nog inget mer ikväll tror jag.

//K

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha åh, fast tarbara chokladen av ballerinorna gr jag ibland nu med ;) HAHA!

2009-01-27 @ 16:21:27
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0