Paltmiddag

- Idag så blir det en välförtjänt paus i det här otroligt enformiga GI-livet då vi är bjudna på palt hemma hos morsan och farsan. Ska bli hur gott som helst.

- Igår så var det fortsatt feber för Joel och vi var inne mest hela dagen.
Jonas kom förbi på kvällen och vi satt uppe och surrade till kl 3. Känner mig lite halvseg idag, men ulrika steg upp med barnen så jag fick ju en liten sovmorgon =)

- Tänk att drömmar kan vara så verkliga.
Jag drömde att Joel blev bortrövad och vi hittade honom död i en kartong....det var hur hemskt som helst. När jag vaknade så låd han i sängen bredvid mig....han fick en bamsekram, men jag hade en underlig känsla i kroppen hela dagen.

- Nu ska jag äta frukost..... 2 ägg !!!

//k

Kommentarer
Postat av: Lasse

Jaha, palt. Nu blir det till att ringa svärfar och bjuda in sig på middag...



Och drömmar om barnen blir alltid så verkliga hur overkliga dom än är... Och den där kramen... Den är nog farligare än drömmen för man tar ju iii... så ini...

2009-01-31 @ 11:08:50
URL: http://battrehockey.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0