Fika...

- Idag på lunchen så gick jag in på fiskeaffären.
Kände att jag skulle kunna köpa hur mycket som helst där, men alla drag som jag vill ha kostar minst 100kr!
Lite väl dyrt för ett drag...men det är väl så, ska man få fisk så kanske man måste lägga ner lite kosing på det.
Fast dom dragen jag har funkar rätt bra dom med.

- I morgon så fyller jag år....Ska bli kul att fira det på jobbet =)
Får ta och bjuda på fika.
Så om ni har vägarna förbi Flugger färg så får ni komma in på en kopp kaffe...och kanske lite tårta.
Om inte alla målare har käkat upp den före första fikarasten... =)

- Och ja...det blev över 10.000 steg idag med!!

//K

Kommentarer
Postat av: Tessalisa

Klockan har med marginal passerat midnatt så nu kan jag gratta på födelsedagen! Grattis! Köp ett drag till dig själv i födelsedagspresent vet ja!

2009-07-24 @ 02:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0