Man går går och går

- Oj....idag så var det lite halvjobbigt att komma upp i rätt antal steg.
Jag brukar ju gå ganska mycket på jobbet, men idag måste jag ha varit lat.
Så...det fick bli en långprommenad ikväll.
När jag hade gått klart så kollade jag och det var bara 8.500 steg.
Då fick jag gå en repa runt husen här uppe....men det räckte ändå inte.
Sista 600 stegen gick jag här i lägenheten....runt runt runt...!!
Tänkte på mina smågrabbar...dom brukar ju springa runt här inne,
men nu är det alldeles för tyst här.

- Satt och kollade på jakt och fiske efter maten....blir så himla sugen på att åka upp
till fjällen och fiska. Måste bara bli en tripp till hösten !!!

//K

Kommentarer
Postat av: Tessalisa

Du behöver en hund. Med hund och ditt hyfsat aktiva jobb är det inga bekymmer att komma upp till 10000 steg/dag!

2009-07-23 @ 11:42:17
Postat av: Tessalisa igen...

Eller så får du leka väldigt mycket "tjuv och polis" med pojkarna när de kommer hem!

2009-07-23 @ 11:42:57
Postat av: Lisa

Bra att du kämpar! Ser framför mig hur du går omrking där i eran lägenhet nu, runt runt! Ha,ha!

2009-07-23 @ 12:50:33
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0