Nytt ordspråk

- Hallå igen.
Då ska vi se vart vi ska börja.....jo.
Förra helgen så åkte vi upp till stugan igen. Det blev bara en snabbis eftersom jag jobbade på lördan.
På söndagen så kom Ulirkas mamma och pappa dit och hämtade henne och barnen.
Dom tillbringar veckan i Luleå. Semester med andra ord.
Önskar att jag också hade kunnat vara med dom...men men...det är bara att jobba på.
Måste bara påpeka att det är väldigt tyst här hemma utan Sebbe och Joel.

- I måndags så åkte jag en sväng till storasyter monica för att hälsa på Lina och hennes kille
Redur som kommit dit från uppsala. Det var kul...men återigen för kort. Fast det är ju bättre att
träffas en liten stund än ingen alls.

- I övrigt så har det inte hänt så mycket.
Repat med bandet inför spelningen i kalix på lördag.
I morrn så ska jag och Johan gå och kolla på några band på trästockfestivalen.
Ska bli kul att se lite live musik igen!!

- Åhhh....igår var en myskväll.
Det var Mannen utanför lagen (med clintan) på canal+.
Jag kokade te och åt hårdbrödmackor och bara njöt av en hederlig gammal västernfilm!!!

- På tal om min matta på balkongen....ja...ähurm....den ligger fortfarande kvar där,
tänkte bära ner den ikväll...men tar det en annan dag.

Det som inte måste göras idag......kan vänta till i morgon.

Det är mitt nya ordspråk =)

//K

Kommentarer
Postat av: lina

Ja det va en för kort träff, men hoppas vi ses snart igen!! och mattan hahaha, du måste ju bära ner den innan den blir invarderad igen fattaru väl!

2009-07-18 @ 22:01:18
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0