Äntligen lite flyt....

- Nu är det sista ordet som skrivs om vårt spisköp.
Den står på plats och....håll i er nu...den FUNGERAR!!!!
Jag åkte till soptippen i morse innan jobbet och lyckades efter
lite strul med att få tag på en likadan kontakt som jag behövde.
Bytet gick bra och lättnaden när spisen fungerade var enorm.
Lampor som lyste och plattan som blev varm. Underbart!!
Nästa gång jag ska köpa nåt så ska jag undersöka allt in i minsta detalj
innan jag gör affär.

- Ikväll så skickade vi iväg grabbarna till stugan med Monica, lisa och elin.
Vi ska åka upp på lördag efter jobbet.
Ser fram emot helgen....och att slippa äta micromat, kräm och kalla korvar.

Sköt om er.
//k

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen

2009-06-26 @ 09:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0