möblering

- Idag så har jag jobbat.
När jag slutatde så kom Ullis och barnen förbi med mat från frasses....mycket gott.
Vi åkte och hälsade på morsan och farsan en sväng.
Fick hjälpa farsan att föra över kort från kameran till datorn.
Det var någ femtioelfte gången jag visade hur man skulle göra =)
Nån gång kanske du lär dig Gunnar !!

- Nu ikväll så har vi möblerat om lite här hemma.
Datorn som vi hade i sovrummet är återigen i vardagsrummet.
Har fixat så den nu har trådlöst internet. Skönt att inte behöva dra en massa kablar överallt.

- Tänkte ladda upp en ny film i videobloggen för den som är intresserad.

//K

Kommentarer
Postat av: Monica

Monica was here :)

2009-06-08 @ 23:37:57
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Måste bara säga att jag gillar videobloggen! Det är så kul att se grabbarna och även höra dem... :)

Ha det fint!

KRAMIS

2009-06-09 @ 16:40:44
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0