Rolig fest

- Vi går direkt på helgen som var.
När vi kom till kalaset så satt det en lista på dörren med olika påhittade band som skulle spela.
Det var ingen som jag någonsin spelat med tidigare och jag kände inte alla.
Vi fick 20 minuter på oss att träna och sen skulle vi framföra 3 låtar live för alla gäster.
Mitt band fick den första träningstiden och vi enades om 3 låtar.
Det blev lottdragning om när på kvällen man skulle spela och vi blev sista bandet ut och vid det laget så var våran sångare ganska på lyset och allt som vi hade tränat på var som bortblåst =)
Kul var det i alla fall och jag träffade massor med sköna typer.
Musiker är alltid roliga att umgås med....som en stor familj =)

- Söndagen var kanske inte lika kul. Det blev rätt sent....eller tidigt. Kl 0500 gick jag och la mig och då var det fortfarande några som höll igång för fullt.

- Ikväll så har jag varit och bowlat.
Det gick ganska bra....som ni ser här =)
Man kan stolt visa upp att jag hade dagens bästa slagning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0