sminkad

- Idag så blev jag målad i ansiktet av mina små busiga grabbar.
Dom tycket att det var riktigt kul att kladda ner mig.
Joel tryckte in pennan i örat på mig när jag inte var riktigt berädd.
Lite halvsårt att tvätta bort all färg....=)

- I morrn så ska jag på 40-års fest.
En kille som vi brukar ha som ljudtekniker när vi spelar fyller år och ska ha ett stort partaj.
Blir nog säkert att lira några låtar under kvällen.
Tror att det kan bli riktigt skoj.

- Så här såg jag ut efter det att jag blivigt målad.
Mer finns att se på videobloggen.

//K


Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha, det där var nog den mest passande reklam för ett blogginlägg någonsin. RFSU: Får du också röda prickar? ligger dubbelvikt av skratt

2009-06-16 @ 01:15:16
URL: http://makimachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0