Snabba ryck

- Idag så har det varit varmt varmt varmt.
Men jag klagar inte för det. Vi har ac på jobbet, så där är det riktigt skönt.

- Ikväll så har vi fått sov främmande.
Det är Lars-Åke, Anette, Robin, Christina och Emelie som mellanlandar här en natt
innan dom åker vidare på sin semestertripp söderut.

- I morrn så ska jag öppna på jobbet.
Gjorde även det i måndags, men då hade jag råkat ställa alarmet fel.
Vi öppnar 0700 och jag hade ställt klockan på 0650.
Snoozade en gån i 7 minuter innan jag insåg vad som höll på att hända.
Sebbe och Joel vaknade och såg lite förskräkta när jag gav järnet här i lägenheten.
Det var en Kenneth i världsrekordfart som var på jobbet 0715.
Hade missat 2 kunder som muttrade lite när jag träffade dom senare på dan.
Nu har jag dubbelkollat mobilen så det ska ringa här kl 05,50
Förhoppningsvis så kan jag lunka till jobbet och bevöver inte köra 110kmh på 50 väg.

//k



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0