- Magisk kväll

- Igår så fick jag och många skelleftebor med mig uppleva en magisk kväll.
Vi slog ut Linköping i kvartsfinalen i den 7:e och avgörande matchen i den 3:e förlängningsperioden.
Det som skulle bli en enkel match för Linköping blev istället en mardröm.
Det har hur underbart som helst när målet kom, Jonas och Teres var här och kollade med oss och vi skrek så att ingen i hela huset kunde undgå att det blev mål. Barnen fortsatte att sova sött =)

- Idag så har jag varit och köpt biljetter till torsdagens match mot Färjestad. Som vanligt så var det strul med att få ut biljetterna. Ticnet verkar inte palla med trycket!!!
Tog lite drygt en timma innan jag fick mina biljetter....

- Helgen som var så hade vi en spelning i Robertsfors.
Det gick kanon och det var mycket folk som dansade och sjöng med.
Fick nästan ingen sömn däremot och när jag kom hem på söndag så kände jag mig som en zombie. Lyckades ändå hålla mig vaken till kl nio men sen somnade jag i soffan.

- Nu till helgen så har vi en ny spelning på en klubb här i stan som heter nocks.
Ska bli kul...vi har spelat där en gång tidigare och då var det bra drag.

- Igår så tog vi fram Sebbes cykel och Joels trehjuling. Det är ju lite asfalt här ute på gården nu och då är det klart att det ska cyklas !!!
Det har varit riktigt härligt väder här i nådra dagar och det tinar för fullt.....riktigt härligt.

Sköt om er!!

//k

Kommentarer
Postat av: Jenny

Självklart ska cyklarna fram så fort det bara går. Nu känns det som om man räknar dagarna tills min älskade tvåhjuling (den med motor) får komma ut och leka.

Hälsa familjen!

Kramis,

J

2009-03-18 @ 07:48:32
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0