0-2

- Ikväll så var jag och kollade på hockey. Blev tyvärr en snöplig förlust med 0-2. Förste målet kom när det bara var 15 sekunder kvar av matchen. Suck.....!!!
Färjestad var det bättre laget, men det är så typiskt att det blev som det blev. Nåja...vi ta nya tag.

- Nu har jag precis kommit hem från innebandyträning.
Skönt att få springa av sig lite.

- Det rullar på med spelningar nu.
I lördags i Robertsfors.
Nu på lördag på Nocks här i skellefteå.
Nästa fredag på Scandic här i stan....Kul!!!
Annars är det mest på sommrarna som vi spelar mycket så det är kul att det rullar på även nu!!

Sköt om er....alla mina 10 läsare =)

//K

Kommentarer
Postat av: MARIE THE ONLY ONE moaahaahaaa

Godmorgon =)

Är oxå dålig på att kommentera ;)

Jo ibland är det inte skoj med lite pengar, den här gången var ju grejen att jag har skrapat ihop lite x tra men dom skulle inte gå till henne, hon har nyss fått massor samt att hon ska få åka ner på stan den 25e å köpa nya byxor.

Då gör hon såhär =( så jag måste skippa nåt jag skulle köpt till mig eller lilla syster å handla till henne i alla fall "tonårs egot" tittade fram hos henne suckar...



Men ja vad gör man =(

skor måste hon ju ha.



Roligt att läsa att det går bra med spelningarna =)

Kanske man får komma iväg å lyssna nån gång =)

Ha en toppen dag och en underbar helg

Kramen

2009-03-20 @ 07:20:16
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Anonym

Svar: Jorå he rullar på, går helt okej i skolan, men börjar bli så jävla skol less x) Träningen är det lite upp och ner med, har haft ganska mycket i skolan att göra, men jag försöker åka så fort jag får tid. Och med hockeyn gåre bra fint vi är kvar i elitserien så man kan inte klaga!

2009-03-20 @ 14:06:50
Postat av: Robin

Svar: Jorå he rullar på, går helt okej i skolan, men börjar bli så jävla skol less x) Träningen är det lite upp och ner med, har haft ganska mycket i skolan att göra, men jag försöker åka så fort jag får tid. Och med hockeyn gåre bra fint vi är kvar i elitserien så man kan inte klaga!

2009-03-20 @ 14:07:11
URL: http://robinjohanssonarnste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0