En uppdatering

- Uppdateringen har det ju varit lite si och så med den senaste veckan.
Vad har då hänt undrar säkert alla läsare, varför uppdaterar inte Kenneth bloggen.
Svaret är att jag har helt enkelt skjutit upp det för att jag varit för lat !!!
Ibland så kan det vara jobbigt att skriva om sitt intressanta liv, särskilt om man inte har så mycket att skriva om.
Det är ju inte direkt så att mitt liv är en dokusåpa fullt med intriger och skandaler i stil med Glamour.
Ändå...ändå....så känner jag att jag vill dela med mig av mitt liv i denna blogg i form av text och bilder.
Ibland så har jag haft 20 läsare....de ni....hur det nu gick till vete fan...eller fåglarna !!

- Just ja...vad har då hänt.
En hel del hockey har det kollats på. Innebandyträning och match. Spelat Bowling och musik...tja...allt det vanliga.
Lisa har varit här och gjort klart sin låt....den blev bra och hon var nöjd med den.


Morsan har gjort sin sista dag på jobbet och blivigt pensionär. Grattis till dig =)
Sebbe bestämde vad som skulle stå på tårtan och det var ju ganksa klockrent!!!


- Nu är det ju snart dags för slutspel och vi låter väl skägget växa så som hockeygrabbarna gör.
Det gäller ju så klart även mina kvinnliga läsare =)

- Ha det bäst !!!



Kommentarer
Postat av: lina

Snor en lisa-bild av dig :)

2009-03-02 @ 23:06:24
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/
Postat av: FeeeeFFFFFFfffFFFEeEEEeeee :)

lisa är jätte duktig på att sjunga :)

2009-03-03 @ 04:56:10
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0