Ny match....

- Hemma igen.
Igår (söndag) så kom vi hem. Drog direkt och spelade musik och sen hem en liten stund för att sen lira innebandymatch.
Kände mig ganska slö före matchen men när det ligger en boll på planen så händer nåt med knoppen...och kroppen...man ska bara dit först och vinna matchen.
Nu blev det ingen vinst men ingen förluat heller....5-5 slutade matchen.

- Idag så har jag varit på arbetsförmedlingen och upprättat en ny handlingsplan.
Otroligt meningslöst och i dessa tider så känns inte arbetförmedlingen som nåt hett alternativ om man vill ha ett jobb.

- Ikväll så smäller det i kvartsfinalen i hockeyn igen. Var och kollade på värmningen före matchen och det såg bra ut.
Vi har tippat här hemma.
K: 3-2
U: 2-4
S: 4-3
J: 8-5
Joel tror på en målrik match..... jag hoppas att vi killar har rätt och att Ullis har fel!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, hoppas ni haft det kul i Luleå.

Jo, har en liten fråga till dej MBK, nämligen

om du har lust att spela in stämmorna klart i låten,

och även ta bort en stämma i slutet? :D

Saknar er så himla mycket....



Haha, gissa vem som sitter och diggar min låt

om och om? - Jo, Elin! ;)

Hon kör även karaoke versinonen! HAHA! :D



Vi ses VBMBK :D

Puss och krams!

2009-03-09 @ 17:01:22
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Föresten.... annars är låten KANON BRA! :D <3



PUSSPUSSPUSSPUSS :D

2009-03-09 @ 17:02:26
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0