Kommentera mera =)

- Idag så har vi åkt upp till luleå. Det blir en långhelg för ulrika och barnen här uppe men själv så ska jag hem och jobba på fredag och lördag och sen tillbaka hit på lördag igen.
Blir lite fram och tillbaka men va fan....man har ju en disel som går nästan gratis =)
Idag så drog den dock lite mer än vanligt. Hade husvagnen med mig upp.
Ulrikas pappa ska gå igenom den och kolla upp några småfel innan vi drar den till stugan.

- Måste tacka för alla fina kommentarer som dimper ner ibland.
Väldigt kul att nån vågar kommentera.
Det skulle vara kul att få se vilka som läser bloggen.
Skriv bara....Kenneth was here...eller nåt....Fast inte Kenneth om du heter nåt annat...då skriver du ditt namn.
Jag borde börja skriva instuktionsböcker!!!

- Hoppas att alla får en trevlig helg!!
//k

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Lisa was here! :D

2009-05-21 @ 20:44:19
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag heter ju inte Kenneth så jag undrar ju vad jag ska ska skriva. Hmmmm måste tänka lite, men jag skriver helt enkelt bara "I was here" kanske min smarta bror kan klura ut vem det är???



/storpotätern

2009-05-22 @ 02:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0