Melodifestival....suck

- Sitter här i soffan och kollar lite på melodifestivalen. Semifinal är det visst.
Programledarna sitter och säger att nu kommer det en stark låt och när den är slut så är dom helt lyriska och säger - Jälklar vad bra.
Jag sitter som ett frågetecken och funderar på vad som är bra.
Inte är det mycket. Jag är ju inte direkt nån schlagerkille, men jag gillar musik och förstår inte hur folk kan bli så upphetsade av detta spektakel.
Fast det finns ju folk som inte kan förstå hur det kan vara så kul att se vuxna män jaga en boll eller puck. Så alla har ju sin egen smak!!!
Nog om det.

- Idag efter jobbet så åkte jag och farsan och hämtade en dörr som han ska ha på altanen i stugan.
Äntligen...som han har letat efter den dörren och plötsligt dök den upp på blocket.
Kommer att bli hur bra som helst när den är på plats.

- Min mobil blir bara bättre och bättre.
Jag har en inbyggd stegräknare och det är ganska kul att se hur mycket man går på en dag.

//k

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många steg har du gått

2009-05-15 @ 20:07:36
Postat av: Kena

Ska försöka gå 10000 varje dag men har bara ett snitt på 6000 den här veckan.

2009-05-16 @ 00:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0