tårta, fika och skräpmat

- Nu är vi tillbaka hemma i skellefteå igen.
Idag så firade vi ulrikas pappa göran på hans 65-års dag. Det var smörgåstårta och vanlig tårta,
Kaffe i mängder och annat fika. På toppen av detta så beställde vi skräpmat till middag. Pizza och hamburgare i stora lass.
Nu känns det lite som om man inte vill äta nåt mer på ett tag.
Det sjuka är att ju mer man äter desto mer sugen blir man på sötsaker, godis och slisk.

- Jag tog mig en prommenad när barnen hade lagt sig.
Det var skönt att få röra på sig lite igen.

- Hoppas att alla haft en trevlig helg.
//k

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. Ojaaa och det gör de ju lite väre haha :D Du får hade så hörs vi kanske på fredag =) Ska ta och lägga mig nu jag, Natti natti!

2009-05-24 @ 23:42:11
Postat av: robin

Sv. Ojaaa och det gör de ju lite väre haha :D Du får hade så hörs vi kanske på fredag =) Ska ta och lägga mig nu jag, Natti natti!

2009-05-24 @ 23:42:22
URL: http://robinjohanssonarnste.blogg.se/
Postat av: Jenjo

Härligt att höra att du haft en bra helg. Tänk att Göran blivit 65 år redan...

Ha det bra och hälsa familjen!

Kramar

2009-05-25 @ 08:38:18
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0