Snön......

- Nu börjar så smått hösten försvinna och vintern kommer att ha sin hand om oss i några månader.
Vet inte riktigt om jag ser fram emot det. Vi fick en liten försmak idag när första snön kom.
Tror att jag ser fram emot den med tanke på att det nog blir en hel del bob och pulk-åkning med grabbarna.

- Det har blivigt en hel del hockey för mig på sista tiden. Inte så många matcher live men desto fler
framför tv:n. Sa till Joel när jag satt och kollad matchen mot frölunda att det var mer liv här hemma än på hockeyn.
Dom gör verkligen allt för att man inte ska få se på matchen ifred =)

- I fredags så jobbade jag min sista dag på heltid.
Känns lite konstigt att bara jobba halva dagar.....fast man får ju tid till annat.
Tänkte att jag skulle hinna med lite mera fiske innan det blir för kallt.....och kanske göra lite fler inlägg här på bloggen.

- Sebastian fick en AIK-tröja av sin farmor och farfar i fredags.
Den har snabbt blivigt en favorit.
Idag efter att han hade duschat så gick jag och hämtade en annan t-shirt,
Den dög ju naturligtvis inte utan han skulle ha sin nya tröja....som han haft i 3 dagar.
Jag sa att den var smutsig, men det tycke inte sebbe =)
Får se om vi får tvätta den nån gång !!!!

//K

Kommentarer
Postat av: L I S A M A R K L U N D

Oh, det var länge sen du la ut en bild här på bloggen! Det saknas!



Från det ena till det andra så saknar jag er, och skulle nån dag vilja fara till er och följa med och hämta sebbe&joel på dagis! Vore kul att se vad dem har för sig där med alla gabriell, anna p, och k, och ja, vad dem nu heter ;) Vad sägs om det?



Kram kram kusin lisa.

2009-10-07 @ 16:39:12
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0