Ledig dag

- Idag så är jag ledig från jobbet.
Killarna fick gå på dagis ändå...dom ska få vara lediga på fredag.

- Jag har varit och fiskat en sväng.
Skulle egentligen ha städat här hemma, men det gäller ju att passa på
när man har lite tid.
Jag har ju inte haft så flyt med mitt älvsfiske i höst....men idag vände det.
Fick en ganska fin öring. Inte så stor, men det är ju då dom är som godast.



- Nu kom precis Ulrika hem med kinamat....smmmmaskens.
Sen blir det nog lite städning trots allt.

//K

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fiskar öring, men äter kinamat... Låter konstigt i mina öron... ;)

Ha det fint och hälsa familjen!

2009-09-28 @ 12:44:55
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0