Tillbaka

- Men Tjeeena.
Ni trodde säkert att jag lagt mig i en höst-dvala eftersom jag inte varit inne och
skrivigt nånting på sista tiden....men där tar ni fel.
Jag har haft fullt upp på kvällarna och inte hunnit med nåt bloggande.
Så är det ibland och det hoppas jag att alla mina 7 läsare har överseende med.

- Här följer en lite lista av vad som hänt sen sist.
# Spelat 2 bowlingmatcher med mitt nya korplag. En vinst  och en förlust.
Kul är det.
# Varit i stugan och dragit upp båtar och dragit hem husvagnen.
# Repat musik.
# Haft hockeypremiär här hemma. Sebbe och Joel gjorde allt för att jag inte
skulle få se matchen i lugn och ro. Jag kunde inte riktigt ge allt här hemma i
soffan....och det var nog därför vi förlorade mot Färjestad i premiären.
# Köpt biljett till Luleå matchen som är på torsdag. Då sticker jag upp på hallen direkt efter jobbet
och då.....då kommer jag att ge mitt fulla stöd så det blir nog en ganska enkel seger.
# Sen allt det vanliga...lekt med killarna och Ullis.....ja...det var väl allt.

//K

Kommentarer
Postat av: larzza

jag säger bara lycka till på torsdag så syns vi i baren å firar nån seger

2009-09-22 @ 22:00:44
Postat av: PR

Kan tyvärr inte komma och se Luleås vinnst Live ;)

2009-09-23 @ 19:29:38
URL: http://robinjohanssonarnste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0